Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Photography | Earth laughs in flowers

Zeer gefascineerd ben ik door deze boom, die twee keer per jaar bloeit. Toen het vorige week zulk lekker weer was ben ik foto's gaan maken en ik vind ze mooi geworden! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar als het lekker weer is en ik eet ijsjes en zo'n mooie boom staat voor me dan ben ik zo vrolijk en blij :)  Ik kan me al helemaal verheugen op de zomervakantie, leuke dingen doen met vriendinnen, op vakantie gaan, geen zorgen voor school, ijsjes eten en al dat soort dingen. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft! 

Verder heb ik het gelukkig rustig op school en neem ik het er zeker van. Ik ben inmiddels begonnen met de serie The Carrie Diaries en het is echt ge-wel-dig. Het speelt zich af in New York en Austin Butler zit erin (die hele hele knappe). Als je nog een serie wil kijken (ik klink ervaringsdeskundige maar ben ik stiekem niet) moet je dit echt kijken. 

Kijken jullie een serie? 

Veel liefs!
Ellen

12 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik word helemaal vrolijk van deze foto's :)
    Ben zelf helemaal verslaafd aan series. Doctor Who blijft mijn favoriet, maar je moet ervan houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige foto's en die bloemen zijn ook echt heel mooi! Zelf volg ik niet echt series, eigenlijk heb ik het te druk :(
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en kleurrijke fotos!
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super mooie foto's!! Momenteel kijk ik Gossip Girl, speelt zich ook af in New York :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ontzettend mooi! Mooi gedaan met die blauwe lucht erbij (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie foto's! En inderdaad, ik verheug me ook zo op de zomervakantie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! En ja, ik ken dat blije gevoel zeker :D
    Zelf kijk ik momenteel Gossip Girl, ook helemaal geweldig!
    Binnenkort moet ik dan ook maar eens naar The Carrie Diaries kijken, haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke foto's! ik volg tegenwoordig geen serie meer, terwijl ik vroeger verslaafd was aan series!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!