Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Throwback Wednesday | Wegwerpcamera!

Afgelopen zomer heb ik een wegwerpcameraatje meegenomen gedurende de beste zomervakantie ooit. Ik had op internet allemaal leuke dingen gelezen dat als je hem een tijdje in de zon zou leggen en/of op de grond zou gooien en noem maar op dat je dan hele leuke effecten kon krijgen. Ik was wel een beetje bang dat de foto's misschien zouden mislukken daardoor maar ik vind ze echt heel leuk geworden! Dit is trouwens de helft van de foto's, misschien doe ik de rest ook nog wel een keer :) 
In Canada op de laatste avond bij mijn neefjes en nichtjes :)
Bij de Niagara Watervallen in Canada met mijn zusjes, het was zo mooi daar!
Vanuit de taxi in New York!! 
Ik probeerde door mijn zonnebril een foto te maken, maar het mislukte haha

Klik op lees meer voor meer foto's!

Dat waren ze voor nu, je hebt altijd de kans dat er een paar niet zo mooi worden als gedacht dus zijn het er niet zo veel. Maar ik vind het effect echt heel leuk en deze zomervakantie ga ik er weer eentje kopen en meenemen! 

Ik had hem trouwens een uur in de zon gelegd en een paar keer op de grond gegooid haha. 

Hebben jullie wel eens een wegwerpcamera?

Liefs! 
Ellen

9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke foto's!! Ik had een keer een wegwerpcamera maar die ben ik eenmaal terug in nederland niet meer tegen gekomen haha... Wat grappig dat je een effect krijgt als je hem in de zon legt of op de grond gooit!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect! Net of het van vroeger is beetje weetjewel (: Maar daar zit toch ook gewoon een rolletje in dan of niet? Heb je de foto's dan gescand ofzo? Wel hilarisch bedacht eigenlijk, in de zon leggen en op de grond gooien, hoe kom je erbij (;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik heb ze eerst ingeleverd bij de Hema en daar hebben ze ze gewoon ontwikkeld voor mij en toen heb ik ze thuis gescand! :)

      Verwijderen
  3. Hele mooie foto's en ook echt een onwijs leuk idee!
    Ik ga dit zo deze zomer uitproberen, haha.
    Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik had ook een wegwerpcamera mee naar pinkpop en die moet in nog verder volschieten deze zomer, ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw New york daar wil ik zo graag naar toe ! Leuk iedee om dat te doen zeg ik hou van die wegwerp camera's x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heeeele leuke foto's! Ik denk dat ik dit ook ga doen als ik op vakantie ben :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke effecten en foto's! Hé afgelopen zomer was ik ook in Canada! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend fijne foto's zeg! En een geweldig effect, leuke tips!
    Ik ga jou zeker volgen.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!