Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

Photography | Instagram lately

Het leek me leuk om weer een keer wat foto's van mijn Instagram te laten zien omdat dat al weer een hele tijd geleden is! En Instagram is toch wel echt mijn favoriete app :) Duss kijk snel mee! 
De eerste foto vind ik heel gaaf, het is één van de torens van het World Trade Center in New York, waar ik afgelopen zomer was. En omdat het zulk lekker weer was en de ramen als een soort spiegels functioneren zag je de wolken in het gebouw!

Dat brengt me naar de tweede foto die ook in New York is gemaakt, op een terras op het dak van het gebouw, super gave locatie!

En dan de Chinese poort in Den Haag, waar ik een tijdje terug was met het Chinese Nieuwjaar met twee vriendinnetjes. 
De lucht (neeee niet waaar) - bij het concert van One Republic (!!!) - lente lente leeente
Selfieeeee - een coole fiets in Utrecht - meer lente bloemen! (ik ben gefascineerd) 

Dat was het weer! Als je ook een instagram hebt, zet je naam even hier onder en dan ga ik je bekijken :) (Ik heet trouwens Jemappellen op Instagram hihi)

Veel liefs! 
Ellen

10 opmerkingen:

  1. Erg vrolijke foto's!
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je op instagram!
    Je hebt echt hele mooie foto's
    liefs. (rebeccabgrt op ig)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto's!!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. New York, op dit moment nog een verre droom, hopelijk gauw werkelijkheid! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! (Al had ik alle foto's natuurlijk al lang op je instagram gezien mhihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW die foto van het concert bij One Republic is zó cool! Je hebt supermooie foto's op je instagram!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Je hebt echt leuke foto's op je Instagram-account:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah mooie en leuke foto's! de lente en de zon is zo fijn! en die foto van het concert is heel gaaf. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!