Pagina's

woensdag 19 maart 2014

inspiratie | Loesje

Jullie hebben er vast wel eens iets over gehoord, Loesje. Loesje maakt heel veel sterke quotes, die heel erg actueel zijn. Ze spreken mij eigenlijk altijd wel aan en zijn ook meestal best wel grappig. Je moet er wel vaak even bij nadenken maar dat maken de quotes soms nog beter. Thuis heb ik ook een boekje van Loesje die gaat over school, hier staan allemaal quotes en gedichtjes over school en is vooral heel grappig. Op de voorkant van het boekje staat; 'Je bent jong wild en je moet huiswerk maken'. Ik kan me er wel in verdiepen, haha. 
De meeste quotes, die ik nu laat zien, zijn van de Facebook pagina van Loesje. Ik wilde er nog veel meer laten zien maar dat zou veel te veel worden!

Kenden jullie Loesje al? En wat vinden jullie van haar quotes?
Liefs, 
Eva




9 opmerkingen:

  1. Hahaha die quotes van Loesje zijn altijd zo leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quotes! Ze hingen ook altijd bij ons op school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind loesje altijd zo leuk! Inspirerende teksten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die quotes van Loesje zijn echt geniaal altijd haha! En sommige zijn echt heel herkenbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loesje vind ik altijd erg inspirerend, blijft ontzettend leuk om te lezen! Doen jullie mee aan mijn win-actie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha! Loesje lees ik ook altijd met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha erg leuke quotes! Ik vind het zo knap, hoe zijn ze er ooit opgekomen?! Ik zou dat niet kunnen haha ;)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loesje heeft altijd zulke leuke quotes/teksten! Ik heb er een aantal jaar geleden een agenda van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!