Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Shoplog en outfit | There's beauty in simplicity

Mini shoplog! Ik ben een weekje geleden met een vriendin uit Meppel naar Zaandam en Utrecht geweest omdat we gratis konden reizen met het boekenweekgeschenk. Het was echt een super gezellige dag en ik heb bij de Primark een shirtje (die heerlijk zit en ik al heel lang zocht) gekocht en nog een canvastasje. Ik vrees dat ik echt een beetje verslaafd word maar ze zijn zo leuk en handig haha. 
klik op lees meer voor meer foto's!
En wat was het heeerlijk weer donderdag! Alles staat zo mooi in de bloei en ik word er helemaal vrolijk van! 

Fijn weekend allemaal!
Veel liefs, Ellen

13 opmerkingen:

  1. Dat shirtje vind ik echt heel gaaf! Maar goed, ik leef dan ook in alles wat zwart, wit of grijs is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items en lekker vrolijk foto's met dat tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!! Dat tasje is echt leuk met die bloemtjes en dat shirtje lijkt me ook heel leuk en fijn! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Canvastasjes zijn zó tof haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Lekker vrolijke foto's ook, en ik word ook helemaal vrolijk van de zon :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die tas is zó puur zomers, superleuk zeg! lekker fel, lekker bloemerig. Perfect voor naar het strand zou ik zeggen (oeh het strand, daar wil ik wel weer heen zeg). Mooie foto's trouwens, heel vrolijk.
    xx Pauline
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Liefde voor de tas! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuke tas en vrolijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker basic en stylish, daar houd ik van!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh mooie foto's! en die tas is zoo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!