Pagina's

zondag 16 maart 2014

Outfit | I woke up in the morning, smiled at the rising sun

Iedereen afgelopen week lekker van de zon genoten? Ik wel in ieder geval en ook al is het nu niet koud ik mis de zon wel al. En in een paar dagen heb ik natuurlijk ook weer veel te veel ijsjes gegeten, hihi. 
Het blousje dat ik aan heb op deze foto's is van de Zara. De broek is van Ellen en ze heeft hem gekocht bij de C&A. De ketting is van de Primark en die heb ik ondertussen al heel veel gedragen. Mijn horloge heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Hij komt van het winkeltje Sirado, in heel schattig winkeltje in Utrecht. Je hebt er voor niet teveel geld hele mooie sieraden. Het horloge zelf is van het merk Oozoo.

Kennen jullie het winkeltje Sirado of wonen jullie niet in Utrecht? 

Liefs, Eva




13 opmerkingen:

  1. Hele leuke vrolijke outfit!
    Het winkeltje ken ik niet, maar ik kom ook niet uit Utrecht.
    Je horloge lijkt me erg mooi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit vooral de top! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik ken het winkeltje helaas niet!
    Toch een keer gaan kijk :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk artikel, Eva! En mooie foto's ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit! Lekker bloemig en lenteachtig! Die ketting staat er ook echt leuk bij! :)
    Het winkeltje ken(de) ik nog niet!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jullie trouwens getagd met een tag van liesbeth op mijn blog staat er meer over :)
      Xxx Sarah

      Verwijderen
  6. Mooie outfit! Ik vind je blouse heel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh superleuke outfit! Je blouse staat zó leuk bij die broek! Heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk blousje! En de foto's zijn echt heel mooi gelukt.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit, vooral je blousje vind ik prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!