Pagina's

woensdag 16 april 2014

Photography | This morning

Het was weer erg vroeg vanochtend. Maar ik keek naar buiten en zag een dik 'pak' mist over de weilanden liggen dus nog voor mijn ontbijtje rende ik op klompen (vergis je niet, ik ben geen boerin, het was het eerste dat ik zag, en ik rende eigenlijk ook niet) naar buiten en maakte wat foto's. Soms is leven tegenover een weiland ook wel weer heel mooi. Ik moet zeggen ik vind het vaak heel saai en bedenk me wel eens hoe leuk het zou zijn om in een (grote) stad te wonen maar dit is toch ook wel lekker. Het is heel rustig, geen auto's langs je raam dus hier valt ook wel wat voor te zeggen. Ik mag niet klagen als je zo'n uitzicht hebt in de ochtend. Toch denk ik dat ik als ik nog eens een keertje uit huis ga wel voor een tijdje in een stad als Amsterdam wil wonen. 
Dat waren mijn foto's! Weten jullie ook weer in wat voor soort omgeving ik woon haha. Nu moet ik eigenlijk maar weer verder met leren voor mijn wiskundetoets morgen want als ik een 7,5 haal trakteert de leraar de hele klas op zelfgebakken taart, daar doe ik het voor!

Liefs!
Ellen

16 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige foto's! Geeft een beetje een mysterieus effect met die mist, heel mooi! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto's! Zelf woon ik midden inde stad dus helemaal rustig zal het nooit zijn, haha. Maar laatst fietste ik vanaf een vriendin mee naar school (een uur fietsen, pfoe!) en toen was het ook zo mistig, best mysterieus, maar ook wel heel mooi. Succes morgen, ga voor die taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ben een beetje verliefd op de vierde foto :)
    Ik zou graag van uitzicht wisselen met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw hele mooie foto's! En succes met je wiskunde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw wat een supermooie foto's! Veel succes met wiskunde! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! De laatste foto is echt héél héél erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi. Ik ben reuze blij dat ik in de stad woon, alles dichtbij, maar zo'n uitzicht is ook niet verkeerd.
    De laatste foto vind ik echt prachtig! Mooi met die mist en het licht en compositie zijn super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw ziet er super mooi uit wat een prachtige foto's zeg! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's met die mist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw heel mooi gedaan! Super gaaf met die mist, geeft een heel leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw mooi dat je de mist hebt vast kunnen leggen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt echt onwijs mooie foto's gemaakt, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!