Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

Beauty | Drie vingers in de lucht, Sephora by OPI

  

Toen ik op vakantie was gingen we langs bij de Sephora, ik ben niet echt een persoon die vaak make-up koopt of draagt, alleen mascara en soms nagellak. Mijn zus zag deze nagellakjes en het is dus een potje van Sephora maar er zit O.P.I nagellak in. We hebben alle drie (mijn zus, zusje en ik) een potje gekregen. Er was namelijk een leuke actie: 3 voor 10 dollar (7,50 euro). 

De foto met de mooie nagels is het nagellakje van mijn zus, die heeft de meest rechtse op de eerste foto. Ik heb de rode. Al lijkt het niet zo, er zit wel verschil tussen de twee glitter nagellakjes.  

We zijn er heel blij mee, vooral ook omdat O.P.I nagellak best goed en lang blijft zitten. 

Wat vinden jullie van de nagellak?

Liefs,
Ellen

10 opmerkingen:

  1. waauw mooie lakjes, en dat is een fijn koopje:) ik vind de middelste kleur het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, nog even op jou reactie bij mij: ik had daar ook in een drijvend hotel geslapen! haha, in kanchanaburi. misschien was het wel dezelfde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie lakjes, deze kleuren heb ik nergens anders zo mooi gezien!
    Volg je mij al? Morgen heb ik een winactie waarbij je een roségouden armband van €50 kunt winnen. Kijk even als het je wat lijkt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke blog! ik heb jullie genomineerd voor de Liebster award! Kijk op mijn blog voor meer informatie! :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie lakjes ik ben vooral fan van de glitters. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie lakjes! Waarom moest die nou weg uit Nederland :'(..
    Toffe blog trouwens, ik volg je!
    Liefs
    www.xprettythings.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!