Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

I love you to the moon and back

Misschien een beetje laat om aan het einde van de zomer nog over jurkjes te beginnen, maar ik kan het gewoon niet laten want de zomer zit nog steeds in mijn kop! :)
Dit jurkje heb ik aan het begin van de zomer gekocht bij de Brandy Melville en ik ben er helemaal verliefd op. Het stofje is heel fijn en het jurkje zit bijna perfect. Als het jurkje iets langer was, was het nog beter geweest.
Jurkje Brandy Melville, Jasje H&M

Wat vinden jullie van het jurkje? Ik ben benieuwd!

Liefs,
Eva

22 opmerkingen:

  1. Super leuk jurkje zeg met die bloemetjes erop, vooral leuke gecombineerd met een spijkerjasje!
    Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een heel leuk jurkje! Leuk gecombineerd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk jurkje, dat jasje staat er echt perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi jurkje! en ook leuk gecombineerd met het spijkerjasje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, voor meer informatie kan je kijken op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk leuk leuk dat jurkje!

    leuke blog ook voor de rest trouwens ;)

    http://www.fayezlc.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah het jurkje is heel mooi! ik heb die ook maar dan met een ander bloemenprintje, ik vind altijd alles leuk bij de brandy haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit! Wat een schattig jurkje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig jurkje, staat je mooi!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awww, wat een lief jurkje! En dat jasje maakt je look helemaal af!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie print en leuk jurkje ook!

    Jullie hebben een volger erbij! :)

    liefs

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the dress, it's super cute :)
    http://fashionandtherebel.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!