Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Vacation | Malta taalvakantie

Op het moment dat jullie dit lezen ben ik al in Malta! Zoals ik in mijn vorige post al een beetje had verteld, ik heb dus voor mijn verjaardag vorig jaar een taalvakantie gekregen! Ik mocht zelf weten waar die plaats zou vinden en met welke organisatie. Na wat research en lang nadenken (haha) ben ik op Ef gekomen en in overleg met mijn ouders mocht ik naar Malta!

Vanaf dat moment kon ik echt niet meer wachten, en dat is niet anders geworden!
Een taalvakantie houdt eigenlijk in dat je in de ochtend (soms middag) les hebt -Engels in Malta- en in de middag allemaal leuke dingen gaat doen. Je gaat sporten, maar je kan ook zwemmen, naar het strand, bioscoop, op een banaan rijden en nog veel meer. In de avond zal ik voornamelijk bij het zwembad liggen, een (strand)feest hebben of barbecuen. 

Ik dacht ik zoek wat foto's op zodat jullie (en ik erbij) een beetje een idee krijgen van Malta.  



Ik vind het er echt geweldig uitzien! Ik hoop dat ik veel van deze dingen ook te zien krijg en zelf ook mooie foto's kan maken. Het is mijn eerste vakantie zonder ouders en dan ook nog met mensen die ik nog niet ken! Ik heb veel gewerkt en gespaard zodat ik mijn ouders tegemoet kan komen en daar misschien nog wat leuke dingen kan kopen :) 

Tot snel weer en -als je nog vakantie hebt- nog een fijne vakantie!

Liefs,
Ellen

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's!

    Daarbij wat super tof dat je een taalreis aan het doen bent.
    Dat heb ik vorig jaar ook gedaan.
    Ik ben vorig jaar 4 weken naar Alicante gegaan om Spaans te leren.
    Een top ervaring om nooit meer te vergeten!

    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele mooie foto's! Nu wil ik ook weer terug op vakantie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw dat ziet er leuk uit! Pff ik wil weer op vakantie haha.

    Thanks voor je reactie trouwens! Ik ga je ook volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fotos! Veel plezier op Malta, maar ik denk dat dat wel goed komt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!