Pagina's

zondag 11 augustus 2013

Jetlag, 1 jarig bestaan en panorama's

Hoihoi allemaal! 
Ik ben gisteren weer thuis gekomen na drie geweldige weken in Amerika en Canada! Ik wilde vandaag nog niet mijn echte vakantiefoto's laten zien maar eerst de panorama's die ik heb gemaakt. Ik heb niet van alles wat we hebben gedaan panorama's gemaakt maar wel van een paar dingen en ik vind sommigen toch wel heel leuk geworden :)

Deze drie weken bestonden uit een weekje in Canada bij mijn familie en steden aan de oostkust van Amerika. 
In Washington zijn we naar een baseball/honkbalwedstrijd van the Nationals geweest. Ik kende ze niet, maar het leek ons zo leuk om zo'n wedstrijd een keer mee te maken! En het was echt super leuk! De hele sfeer was zo gezellig en Amerikaans en leuk :) In de wedstrijd zelf gebeurde niet echt veel maar zoals ik al zei, het was alsnog gewoon heel erg leuk haha. Er was ook nog iets heel erg vets, in de rust kwamen we (dansend) op het grote scherm links, voor wel 10 seconden ofzo!

 Dit was op een avond in Washington
 Dit is het 9/11 memorial in New York. Ze hebben twee van deze monumenten op de plek waar de Twin Towers stonden en het is echt prachtig. Op de rand staan alle namen van de mensen die zijn omgekomen, echt heel indrukwekkend. 
 Skyline en brug in New York (niet de Golden gate, die staat er tegenover) 
 In Boston op de pier en in een park
En als laatste de Niagara watervallen. Het was zo prachtig, er was zelfs een hele regenboog! Dat had ik nog nooit eerder gezien! 

Dat was dus al een deel van mijn vakantie! Al heb ik nog veeel meer foto's die ik aan jullie zou willen laten zien :)

Verder is er nog iets leuks.. Onze blog bestaat 1 jaar! Nu hadden we dat ook al een beetje 'gevierd' in de vorige post omdat de 100 volgers daar een beetje mee samen vielen. Maar we zijn alsnog heel blij haha. 

Als het niet gekker kan worden, ga ik dinsdag alweer op vakantie. Heel lang geleden was ik een keertje jarig (10 oktober) en toen kreeg ik voor mijn verjaardag een taalvakantie cadeau. Maar hier zal ik in de loop van de week wel meer over vertellen! 

Hoe is jullie vakantie tot nu toe? Zijn jullie al op vakantie geweest of gaan jullie nog? 

Liefs!
Ellen 

14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat super leuk dat je naar Amerika en Canada bent geweest! En gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk en prachtige foto's! & congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk dat je naar Amerik en Canada ben geweest wil ik ook wel :)
    En natuurlijk gefeliciteerd met je 1 jarige bestaan van jullie blog!
    Kisses jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ziet er superleuk uit!
    Ik ben jaloers haha ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW! Echt geweldig dat je in Amerika bent geweest. En die panorama's zien er echt fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so great!! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe foto's zeg! Ik zou ook super graag een keer naar amerika gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ziet er gaaf uit meid! Ik ga volgende week zaterdag Cruisen op de middelandse zee, ben benieuwd..

    xx Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, fantastische foto's!
    Zou ook heel graag eens naar Canada en USA gaan ö

    Liefs, Liese
    PS: ik hou een give-away, doe jij al mee?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van zulke foto's echt mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk, mooie foto's! Ik ben ook een keer naar Canada geweest en dat was echt prachtig!
    Deze zomer ben ik naar Maleisie geweest :)

    xxx
    Anouk
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige foto's zeg! Vooral die laatste is echt prachtig!
    Canada staat nog steeds boven aan mijn vakantie wishlist, hihi

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!