Pagina's

zaterdag 23 november 2013

fluffy cardigan and printed legging

Ohh dit vest, zo heerlijk! Ik heb hem afgelopen weekend gekocht toen Celine en ik een dagkaart hadden voor de trein. We gingen naar Hoofddorp en het was een aardige reis: trein, overstappen, vertraging (oh rijdt hij helemaal niet?), kou, overstappen, bus enzovoorts. Maar het was leuk, enn ik ben met (onder andere) dit heeerlijk zachte, angora-achtige vest thuis gekomen. Ik heb hem gekocht bij de Bershka (voor maar 30 euro) en ik was meteen verliefd haha. 

De legging heb ik al wat langer, maar ik had nooit iets echt leuks om er op te doen. Het zwarte losse blouse hemdje had ik in mijn vorige post al laten zien. 

Zondag ga ik naar een concert van Chris Ayer met Eva en twee andere vriendinnen, nog voor mijn verjaardag en ik heb er zo veel zin in! 

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend en wat vinden jullie van mijn 'furry' vest? 

Liefs! Ellen

9 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! En wat een gaaf vest, hij lijkt me heerlijk warm zitten! ;)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh jeetje wat een mooie kleur heeft tie ook ! En natuurlijk super zacht voor in de winter. Ik vind m leuk !
    lieefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit hoor! Erg leuk blog ook!

    Liefs,
    http://bnfblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!