Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Zwei Tage in Köln

Zoals de titel al zegt, ik ben twee daagjes in Keulen geweest. We gingen met school als voorbereiding op 'de grote Rome-reis' in de zesde (volgend jaar voor mij). Ik moet zeggen dat ik van tevoren mijn twijfels had over dit schooltripje maar ik heb het heel leuk en gezellig gehad! 

We gingen (helaas voor mij) wel naar 3 musea, laten we zeggen dat niet bepaald het hoogtepunt was in de twee dagen. De dom vond ik wel heel erg mooi en we hebben hem ook 'beklommen', wat overigens nog een pittig eind lopen was voordat we boven waren..

Verder heeft Keulen een suuper mooie en lange slotjesbrug waar ik toch wel een beetje door gefascineerd was en ook wat leuke winkels. We sliepen in een jeugdherberg die gelukkig heel erg op een hotel leek. 

 

Zijn jullie wel eens in Keulen geweest?

Fijn weekend, liefs!
Ellen

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar Keulen ging! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! Ik ben vorig jaar met school in keulen geweest maar we gingen alleen naar de dom en naar een groot romeins museum. Ik de dom werd mijn tas gestolen, maar heb er verder wel hele fijne herinneringen aan! :) Leuke foto'!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Lijkt me een leuke stad (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Lijkt me geweldig om met mijn klasje een paar dagen weg te gaan :) Ik ben nog nooit in Keulen geweest ;)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, ik ga binnekort naar Brussel met school. Krijg er gelijk helemaal zin in door dit artikel!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was laatst in Keulen! De Dom vond ik echt massive haha, heel indrukwekkend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!