Pagina's

zaterdag 16 november 2013

New | Primark-Monki-UrbanOutfitters


Mijn nieuwe aankoopjes! Een weekje terug moesten we voor school naar Amsterdam om gebouwen met classicistische elementen te fotograferen.. De opdracht zelf was niet echt leuk maar we hebben hem snel gemaakt en toen zijn we heerlijk gaan lunchen bij de La Place. Daarna zijn we ertussen uitgeknepen om naar Zaandam te gaan voor de Primark. Het was heeerlijk rustig en ik ben super blij met mn aankoopjes!

Het shirtje van de Urban Outfitters had ik al in Antwerpen gekocht in de sale (6 euro). De hempjes zijn van 'blousestof' en had ik al gezien bij Beau Morceau en het shirtje van de Monki is wat kort (croptop) en wijd en vond ik leuk voor een feestje. 
De schoenen zijn trouwens ook van Primark (8 euro) en de ketting had ik nog gekregen voor mijn verjaardag en hij komt van iwantthatmusthave.nl.  

Fijn weekend nog!

Liefs, Ellen

17 opmerkingen:

  1. Dat shirtje van de Monki is erg leuk en de ketting ook trouwens! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleding! Je ketting is gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat blousje van de UO is supermoooi! leuke dingen heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je super leuke dingen gekocht! Die van de Primark zijn ook mooi.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Monki croptop is echt heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!! I love Primark!!
    super mooi!!
    kusjes!!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die doorschijnende blouse van de primark is echt leuk! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat shirtje van de Monki vind ik echt leuk!!
    Leuke blog, ik volg jullie nu,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow leuk hoor! leuke blog
    kennen jullie onze blog al?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk! :) Ik wil ook nog zo graag naar de Urban Outfitters! Ik vind de ketting en de schoenen ook echt superleuk! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke items! Ik vind vooral de Monki top heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke items! Vooral je ketting vind ik ook gaaf! :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/
    THERE'S A GIVEAWAY ON MY BLOG!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!