Pagina's

zaterdag 30 november 2013

Hello December

Morgen is het eindelijk zover! Dan begint mijn lievelingsmaand december. :) Deze maand is altijd zo leuk en gezellig en dan ben ik ook nog eens jarig. Het is een maand met alleen maar feest; Sinterklaas, mijn verjaardag, vakantie, kerst en oud & nieuw. En dan ga ik dit jaar ook nog eens op wintersport, dat wordt dus een witte kerst.



Maar ook vind ik de kleding altijd zo leuk en sfeervol! Dit jaar zag ik weer veel donkere kleuren met glitters, vorig jaar was het met wat meer kleur. Het allerleukst vind ik nog wel de galajurkjes.



























Wat vinden jullie van december, en wat vinden jullie het leukst?

Liefs,
Eva

3 opmerkingen:

  1. Ik vind december heeeel fijn, al haat ik winter en kou haha, maar het is wel een gezellige maand :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat het weer december is =P! Dat maakt het altijd wat leuker en gezelliger! Want die zomer mis ik wel, maar december maakt het weer een beetje goed <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie(s) op mijn blog. Maakt me altijd heel blij om te zien dat je weer een reactie geplaatst hebt, want dan weet ik dat ik tenminste 1 lezer heb. Doe ik het toch niet helemaal voor niets! Ik denk dat een muts jou best wel staat hoor, want mijn haar is ook kort en alsnog staat het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!