Pagina's

zaterdag 7 december 2013

New | Listography Journal

Ik heb weer een nieuw boekje! Dit boekje wil ik al sinds de zomervakantie, ik zag het in de Harvard Book Store in Boston en ik vond het zo leuk! Het is een boekje met allerlei onderwerpen voor lijstjes. Dus je hoeft ze alleen maar in te vullen zeg maar. Ik vind lijstjes maken echt leuk en met dit boekje kan je ze steeds door het boekje bladeren en je lijstjes aanvullen.  
Bij elk lijstje zit op de andere pagina een grappig tekeningetje, wat ik ook heel leuk vind :) 

Toen zag ik bij Diana van D is for Dazzle dat ze hem had gekocht bij Urban Outfitters en mijn zoektocht vervolgde zich. Ze hadden hem gewoon bij Bol.com maar elke keer veranderde de prijs. Uiteindelijk heb ik mijn moeders Airmileskaart geplunderd en hem besteld (ik hoefde zelf niks te betalen ghehe).

En hij is binnen, eindelijk! 

Kennen jullie Listography al?

Liefs en fijn weekend! 
Ellen

16 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk boekje zeg! Ik ben echt dol op zulk soort boekjes maar deze kende ik nog helemaal niet :) Snel even een kijkje nemen! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook gezien bij de Urban Outfitters! Ik ga hem vragen voor kerst, hij is zo leuk!:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een tof boekje zeg! Volgende keer dat ik bij de Urban Outfitters ben ga ik er ook even naar kijken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik kende dit nog helemaal niet! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het boekje nog niet maar ziet er heel leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk boekje zeg, ook met die tekeningetjes erin! Dit boekje heb ik nog nooit gezien ;)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk boekje! Ik moest nog wat dingen voor kerst bedenken,
    dus laat ik dit maar op mijn lijstje zetten! Echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende het nog niet, maar het lijkt mij wel heel leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt een boekje wat ik ook moet hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd echt van zulke boekjes, ga deze dan ook zeker onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk boekje! Ik kende het nog niet!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw ik kende het nog niet ziet er leuk uit!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!