Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Fashion | I kind of really want a new dress

Eindelijk vakantiee! Wat heb ik er naar uitgekeken, al kan ik het nog steeds niet echt 'beseffen'. Ik heb nog niet zo veel plannen, de meeste komen altijd spontaan. In ieder geval wil ik: veel slapen, films kijken, met vriendinnen afspreken, shoppen enzovoorts. 

Verder hou ik er altijd heeel erg van om op de sites van H&M, Pull and Bear en Zara te kijken. Om dan allemaal leuke kleren in je winkelmandje te stoppen en het vervolgens nooit te kopen haha. Dit keer was ik op zoek naar een leuk jurkje omdat ik echt een nieuw jurkje wil. Niet perse voor kerst maar ook gewoon voor 'normaal'. 


Hier onder wat leuke jurkjes: 


 
Alleen ik geef zelf niet zo snel 40 of 50 euro uit voor een jurkje, maar ze zijn wel heeel mooi :) Die Pull and Bear in Utrecht mag wel een beetje opschieten als je het mij vraagt! Het jurkje van de H&M hebben ze ook in het zwart, dan is hij wel iets makkelijker te combineren denk ik.


Dragen jullie vaak jurkjes? En wat vinden jullie van de jurkjes?

Liefs en fijne vakantie! 
Ellen 

14 opmerkingen:

  1. wow wat een leuke jurkjes! Vooral die van de h&m met bloemetjes is erg leuk, en ik draag vaak jurkjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die rode van de Pull & Bear is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jurkjes! Ik vind ze zelf ook wat prijzig, maar voor een kerstjurkje ofzo mag dat wel :)
    Ik draag haast nooit jurkjes, wel veel rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, dat rode jurkje van de Pull & Bear vind ik wel heel leuk. Met een mooi zwart oversized vest erover heen en een dikke panty is het perfect voor school. En volgens mij valt het met wat mooie sieraden ook heel kerstig te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke jurkjes! De rode is mijn favoriet. Aaah ik wist nog niet dat de Pull & Bear in Utrecht komt!! :D
    Xx Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jurkjes zijn heerlijk! Ik ga die van de H&M maar eens op de webshop bekijken, die ziet er wel erg leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke jurkjes, die van de zara vind ik het leukst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die van de Zara zijn zoals altijd weer super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat rode jurkje van de Pull en Bear vind ik erg mooi!Fijne kerst voor jullie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook een nieuw jurkje, maar ik wacht nog eventjes op de sale. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het jurkje van Pull&Bear rechtsonder vind ik echt heel erg mooi!
    Misschien ga ik die zelf wel aanschaffen, ben ook op zoek.
    Superleuk blog heb je ook, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!