Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Why couldn't it be Christmas everyday?


Het is 12 uur en dat betekent: eindelijk kerst! Ons huis is inmiddels al aardig in kerstsfeer, wat ik echt heel leuk vind! Op kerstavond gingen wij naar de kerstnachtdienst in de kerk (wel erg langdradig..) en vandaag gaan we gezellig (kerst)lunchen met de familie. 

Eva is op dit moment lekker op skivakantie en heeft het heel leuk! Vandaag heeft ze de hele dag met een onesie geskied en heeft daarmee veel mensen aan het lachen gemaakt :)

Wat gaan jullie doen? Of hebben jullie gedaan?

Fijne kerst allemaal! 
Liefs,
Ellen en Eva

9 opmerkingen:

  1. Fijne feestdagen en een leuk 2014 :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerst!
    Vandaag kwam de hele familie, ze blijven de hele kerst en dan gaan we gezellig samen eten en andere dingen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, het verhaal van Eva maakte me aan het lachen! Jullie ook een hele fijne kerst meiden! Geniet er allebei van! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ik wil ook een keer skiƫn in een onesie haha. Ik zal je idee opvolgen, vandaag ga ik mijn zusje proberen te verleiden met snoep ;)
    Fijne kerstdagen en natuurlijk een heeeel gelukkig nieuw jaar toegewenst! Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige foto's, en veel plezier met je familie! Ik ga vandaag eten bij me opa en oma, en morgen zie ik me hele familie. Merry christmas! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne feestdagen! Kerst is altijd zo magisch! Ik verjaar bijna dus voor mij zijn de feestdagen altijd speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ben benieuwd hoe ze eruit ziet in haar onesie op de ski pieste (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!