Pagina's

zaterdag 14 december 2013

Chelsea boots and purple Friday

Paarse vrijdag was gister! Ik weet niet of alle scholen dit doen, ik geloof het niet. Maar ik vind het een heel goed initiatief, een jongen van mijn school heeft het georganiseerd en best veel mensen hadden paars aan bij ons gister. Ik ook natuurlijk en ik dacht dat het wel even leuk was om het aan jullie te laten zien :)

Voor degenen die niet weten wat het inhoudt, in het kort is het een dag om (door paars te dragen) te laten zien dat je tegen homohaat bent. Dit had ik aan, het is simpel maar paars haha:
mijn kat kijkt niet zo blij haha
En dan -zeker vermeldenswaardig-, mijn lange lange zoektocht naar winterschoenen/laarsjes/chelsea boots is eindelijk geëindigd! Ik zag deze bij Dr. Adams in Utrecht en ik hoorde van de verkoopster dat er tot voor kort een enorme run op was geweest. Ze vertelde me dat ze tot voor kort landelijk uitverkocht waren en dus best wel heel populair,

Ik vind ze echt heel gaaf en ze lopen heerlijk! 
Dat was mijn paarse vrijdag :) Ik heb vrijdag nog gewerkt en vanavond nog een feestje en helaas veel te leren.. Maaaar, vakantie is in zicht!

Fijn weekend!
Liefs, Ellen 

10 opmerkingen:

  1. WAUW je laarsjes zijn zó mooi! Helaas doet mij school niet aan purple Friday. Wel heel leuk dat een jongen dit helemaal heeft georganiseerd! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een super leuke laarsjes! Mijn school deed er
    jammer genoeg niet aan mee,
    en ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niks paars heb.
    Maar echt super leuk!

    x www.everythangisperfect.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Daar doen wij niet aan, purple friday

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke outfit, vooral die schoenen <3
    en haha de blik van je kat is geweldig

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! jammer dat ik het niet wist.. :( bij mij doen ze dat niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ze zijn heel leuk! Ik heb toevallig vandaag ook chelsea boots gekocht, maar dan bij de Sacha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vet dat je mee hebt gedaan! Ik heb meegeholpen met het inpakken van die dozen en armbandjes haha :)
    Er deden 500 scholen mee trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That jumper has the prettiest colour!!

    I am holding an awesome international giveaway, join for a chance to win 100 $ to spend on Sheinside clothing!

    More details here: http://www.fashionpainteddreams.com/2013/12/surprise-surprise.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awh, je kat is echt heel lief! Gave boots!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!