Pagina's

woensdag 18 december 2013

Throwback Wednesday #2

Het is weer woensdag en tijd voor... (pampampaaam) Throwback Wednesday! Vorige week ben ik er mee begonnen en vandaag een foto van deze schattige aapjes. 

Deze twee foto's zijn van vorig jaar zomer, toen ik naar Thailand ben geweest. Het was een geweldige zomervakantie met heel veel leuke en mooie dingen. We gingen niet met een groep maar hadden via een reisorganisatie onze drieweekse vakantie met bouwsteentjes in elkaar gezet en kwamen daardoor wel veel Nederlanders tegen.
We hebben een Thaise kookcursus gedaan, we hebben gefietst door Bangkok, op een drijvend hotel geslapen en nog veel meer. 

In Thailand heb ik voor het eerst echt apen 'in het wild' gezien, soms zaten ze midden op straat maar vaak in de bomen haha. Waar deze foto's is genomen moest je goed opletten op je tas voordat deze 'schattige aapjes' hem weg griste. 

Hebben jullie wel eens aapjes in het wild gezien? (Afgezien van de Apenheul dan haha)
Liefs, Ellen

4 opmerkingen:

  1. WAUW, Thailand.
    Leuk dat je daar wilde aapjes hebt gezien!!!
    groetjes
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een super gave ervaring!

    & wat een gezellig foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's, nou ik heb niet echt iets met apen dus ik zie ze liever niet en al helemaal niet in het wild haha x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!