Pagina's

dinsdag 31 december 2013

2013: Collect moments, not things

'Collect moments, not things'

Dat was toch wel een motto dit jaar, hoewel ik ook veel heb gekocht (ghehe) heb ik onwijs veel leuke dingen gedaan! 

In 2013 ben ik naar 4 concerten geweest, waaronder mijn eerste naar The Script (ge-wel-dig), ben ik naar  veel Sweet 16's geweest, 100 volgers behaald op onze blog en met veel plezier eraan gewerkt, een super leuke zomervakantie gehad en heb ik heel veel nieuwe mensen leren kennen! 

Hieronder wat foto's van dit jaar:

Ik had ergens in een boekje mijn goede voornemens opgeschreven voor dit jaar, en het leek me leuk om er een paar langs te gaan: 

- (Beter) leren koken, ik kom nog steeds niet veel verder dan een ei bakken en misschien een wereldgerecht 
- Meer lezen, dat is wel gelukt maar dat komt alleen doordat het moest voor school, en ik kan je zeggen: de boeken werden er steeds raarder op (gekke Nederlandse literatuur)
- Geld sparen, ik heb zo ongeveer 7 baantjes gehad (!), al waren vele tijdelijk of eenmalig maar daardoor wel meer geld kunnen sparen

Voor 2014 hoop ik weer een heel leuk jaar, dat ik maar met een gerust hart over kan naar 6 vwo en misschien wel naar de 200 volgers te gaan op onze blog!

Voor nu wil ik jullie heel heel heel erg bedanken voor alle leuke en lieve reacties dit jaar en wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een alvast een gelukkig nieuwjaar! 

Liefs!
Ellen 

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en wat gaaf dat je naar the script bent geweest!
    Gelukkig nieuwjaar en succes met je voornemens. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar alwast! Super gaaf dat je naar the script ben geweest! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die doelen gaan vast lukken! Super mooi geweldig 2014 toegewenst ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Ik wil ook heel graag een keer naar een concert, lijkt me heel gaaf! Jullie ook een heel fijn 2014! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De titel is zo mooi! Veel succes en de beste wensen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie doelen, ik wil dit jaar ook weer meer gaan lezen! Hopen dat het lukt! Nog een heel gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!