Pagina's

maandag 30 december 2013

Wintersportvakantie! :)

Tijdens het luisteren van top 2000 ga ik lekker schrijven over mijn wintersportvakantie, die was zoo leuk! En misschien zijn jullie ook wel benieuwd naar de foto's van mij in een onesie op de piste. Mijn beide zussen hadden er ook eentje aan, Anita was een Giraffe, Ilse een sneeuwman en ik een olifant.
We waren met 8 mensen op wintersport gegaan, mijn gezin (6 mensen) en mijn beide zussen hadden hun vriend mee.
Mijn vader had helaas een stukje van zijn sleutelbeen gebroken en kon dus vanaf de tweede dag al niet meer mee skiën! :(
Hier nog een gekke foto met Dirk, mijn grappige broer. :)

Elke avond werd het eten voor ons klaar gemaakt en het was super luxe en lekker, hier een foto'tje van een hoofdgerecht!
Het uitzicht op de piste was ook zooo mooi.
De vakantie was zeer geslaagd en super gezellig! :) Allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar, hebben jullie nog goede voornemens?
Liefs,
Eva

4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Die laatste foto's zijn ook echt prachtig. Wel heel naar voor je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, wat een mooie sneeuwfoto's! Ziet eruit als een hele fijne vakantie! Wel jammer voor je vader dat het voor hem maar van korte duur was
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een prachtige uitzichtfoto's.. droom er even helemaal bij weg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel erg mooie foto's. Zo grappig dat jullie in die onesies op de piste zijn gegaan, hahaha. Ook voor jou gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!