Pagina's

woensdag 11 december 2013

Throwback Wednesday #1

Het lijkt me leuk om elke woensdag een foto met jullie te 'delen', als in 'Throwback Wednesday'. Ik ga hiermee wel heel erg in tegen de 'regels' van Throwback Thursday haha (hipster). Maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn omdat ik jullie bijvoorbeeld nog nooit echt foto's van mijn zomervakantie laten zien en zo ook deze hierboven. 

Mijn twee ooms zijn al een hele tijd geleden geĆ«migreerd naar Canada en afgelopen zomer gingen we er heen. Ze hebben allebei een heel grote boerderij en vandaar het graan voor hun huis. Op deze dag was het echt heerlijk weer en kort na deze foto is het allemaal 'geoogst'. 

Het is echt heerlijk rustig daar en er hangt een heel relaxte sfeer zeg maar, het zal wel door het land Canada komen. 

Dat was hem alweer, 
ik ben benieuwd naar jullie mening: is het leuk om zoiets vaker te doen?

Nog even volhouden, het is bijna weekend! 
Liefs,
Ellen 

7 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!