Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Grøningen en Søstrene Grene

Voor het eerst in mijn leven ben ik naar Groningen geweest! Ik moet zeggen dat ik altijd al benieuwd was hoe het er daar uitzag en of het een leuke stad was enzo. Ik ging er heen met een vakantievriendin die zelf in de buurt van Drenthe woont, voor mij was het zo'n 2,5 uur reizen dus dat was nog best lang.. Maar allemaal waard, het was een super geslaagde en gezellige dag! 

En we zijn een bezoekje bij de Søstrene Grene natuurlijk niet vergeten, wat een super leuke winkel! 
Op de foto hierboven zie je wat ik gekocht heb: dropthee en appelkaneel thee en een nieuw canvastasje. Niet veel maar ik was er heel blij mee :)

Zijn jullie wel eens in Groningen en bij de Søstrene Grene geweest? 

Liefs, Ellen

8 opmerkingen:

  1. WAUW!!
    Het zier er zeer gezellig uit!
    leuke en zeer mooie foto's!!
    groetjes
    Emma
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die brownie wil ik! haha! En dat winkeltje lijkt me hel leuk, die ken ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaaah die brownie! En ik ben benieuwd naar drop-thee!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat super leuk! Klinkt als een top dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's, ik ben nog nooit in groningen geweest xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nog nooit in Groningen geweest, maar t ziet er leuk uit! Daar moet ik ook maar eens heen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groningen lijkt me echt een keer leuk om naartoe te gaan! Lijkt me een hele leuke stad. Vooral Sostrene Grene lijkt me een geweldige winkel :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!