Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

Outfit | Who let the duck out?

trui en rokje H&M, ketting Primark, schoenen vintage (post)          
Bijna alles nieuw in deze outfit, het rokje, de trui en de schoenen heb ik ook nog niet zo lang :) Ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoopjes. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zo goed kon slagen bij de h&m maar voor de basic dingen kan je er toch vaak wel terecht. 

De komende twee weken staan voor mij helaas in het thema van leren want de toetsweek is over een week en ik heb heel wat lage cijfers op te halen, maar het gaat vast lukken! 

Hebben jullie ook toetsweek binnenkort? En kopen jullie nog vaak bij de h&m?

Liefs!
Ellen

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Echt heel leuk gecombineerd! Mij vind je niet zo vaak bij de H&M, alleen voor basics en sieraden! Mooie foto's ook! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Liefde voor het rokje! Toen ik de titel van deze post las verwachtte ik eigenlijk heel veel duckfaces haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit! Super hoe je dat rokje gestyled hebt:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je! Zou je ook eens een kijkje op mijn blog willen nemen? http://lifeofdiya.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!
    Die outfit is gwn perfect!
    Het staat je super!
    Ik ben helemaal verliefd op je outfit!

    groetjes
    Emma
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat rokje van de h&m heb ik ook!! Het is echt een fijn rokje he? echt met alles te combineren :)
    Je heb echt een hele leuke outfit aan!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit, en mooie foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je outfitposts echt altijd zo leuk!
    Hele mooie outfit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Die trui lijkt me echt heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit, erg leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!