Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

lookbook inspiration | Every day is a fashion show and the world is your runway

De sale is alweer bijna afgelopen en de nieuwe collectie komt er weer aan. Daarom maar even inspiratie opdoen op Lookbook! Ik had heel veel leuke outfits gezien en moest echt wat foto's weghalen, anders werd het veel te vol!
Deze outfits vond ik heel leuk, en die jongen met zijn outfit ook, hihi. De laatste foto is van een blogger, die Ellen en ik toevallig ook lezen een hele leuke blog heeft! (My Lifestyle Diary ). Uit deze outfits kan ik heel veel inspiratie halen!
Wat vinden jullie van de outfits?
Liefs,
Eva

7 opmerkingen:

  1. die jongen had zo'n leuke outfit ! ik hou er zoo van hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke outfits! En die jongen zijn schoenen, een en al liefde<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw die eerste is mooi! En lief dat je mij ertussen hebt gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That title quote is so so true!! Lovely blog.
    With love, Bárbara

    www.preppylemonade.com
    www.preppylemonade.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind die eerste outfit echt heel tof! Mooie inspiratie!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Ik heb je genomineerd voor een Liebster award!
    liefs,
    tjalynepiennews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!