Pagina's

zondag 2 februari 2014

DIY | in case you didn't know

Na een paar weken niet bloggen door vreselijke school omstandigheden (okee dat klinkt wel heel dramatisch) miste ik het wel weer. De toetsweek kwam langs, de winter kwam om de hoek kijken en het werd nog steeds snel donker.. Geen goede omstandigheden om te bloggen. Maar vol goede moed en ideeën ben ik weer van plan elke zaterdag (wow dat gaat nu al fout) en woensdag te gaan bloggen (of eva natuurlijk). 

Inmiddels heb ik een iPhone! Waar ik heel heel heel blij mee ben want je kan er echt alles mee. Gister kocht ik bij de Action een wit hoesje voor €1,60 en met drie rolletjes tape van de Tiger heb ik er dit hoesje van gemaakt. Er is niet echt veel meer over uit te leggen want het spreekt eigenlijk wel voor zich denk ik hoe je dit maakt. Maar ik vond het wel even leuk om het aan jullie te laten zien. 

Voor meer foto's klik op lees meer! 


Ik heb al aardig wat apps gedownload (flappy bird had ik beter niet kunnen downloaden) maar ben benieuwd of jullie misschien nog wat leuke weten?

Veel liefs! 
Ellen

in case you didn't know - olly murs

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk hoesje zo! Zit hij ook een beetje om de voorkant van de telefoon heen? (het hoesje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht! A Beautiful Mess is een hele leuke
    foto bewerk app. Maar druppel is ook erg handig,
    met die app kun je zien wanneer het gaat regenen.

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hoesje!! Ik ga binnenkort ook 'eindelijk' een iphone kopen :) Dus een leuke tip voor als ik hem heb♥
    liefs
    Marije
    ps ik heb nu een ander blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha mooi gemaakt! Ik heb de zelfde tape ! :) ik dacht eerst dat je uw iphone ging lakken doordat er nagellak stond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuk, maar simpel idee!
    Echt gaaf.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk hoesje, en die tape is zo cute! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes met school, bij mij gaat het ook echt dramatisch! Heel veel toetsen en opdrachten. ;( Wat leuk bedacht zo dat hoesje! Ziet er met al die tapes veel vrolijker uit! ;)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat jullie weer bloggen! Dit is echt een leuk idee, je kunt zelf al heel goedkoop een leuk hoesje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg!! Hoesjes zijn echt super handig en al helemaal goed als ze origineel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk! Super schattig die schaapjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat creatief gedaan, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan! Ik heb jullie genomineerd voor de Liebster award! Op mijn blog vind je er meer over: http://smilesaartje.blogspot.nl/
    xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!