Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Outfit | Happiness is a state of mind

blouse H&M (sale), wit shirtje zara (sale), rokje H&M, schoenen Dr Adams, beanie Carhartt 
Een outfit met mijn nieuwe blouseje! Deze foto's zijn gemaakt toen het nog niet de hele dag regende (zo verveeeelend), gister was ik zo ongeveer 4 keer doorweekt op de fiets en mijn humeur werd er niet beter op haha.
Oja over het blouseje, hij is zo'n 4/5 maten te groot maar hij was in de aanbieding bij de h&m en zo groot vond ik hem nog niet lijken :) Deze outfit is anders dan dat ik normaal draag maar misschien komt dat wel door de beanie. Die trouwens niet van mij is, maar van mijn zus. Het zit echt lekker en nu snap ik waarom iedereen die beanies zo geweldig vindt :)

Ik heb dit weekend een lekker rustig weekendje, hier en daar wat werken, af en toe wat leren en lekker uitrusten. En natuurlijk, bijna vakantie! 

Wat gaan jullie doen in het weekend? En dragen jullie vaak beanies?

Liefs!
Ellen 

11 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke outfit! Staat je echt heel goed! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blouse is echt gaaf! Ik baal ook erg telkens van die regen. bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke outfit!! Leuke blouse(: ik koop ze ook wel eens veel te groot haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk El, ook precies iets wat ik zou kunnen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit en foto's! En de blouse staat je erg leuk! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe outfit, die beanie staat je heel leuk! (:
    Oversized blousjes zijn fijn haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ZIet er leuk uit! Ook lekker comfortabel lijkt me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit!! Love it :)
    Tof artikel!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!