Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Music | Concert Tom Odell

Maandag was ik met een vriendin naar het concert van Tom Odell! Ik weet niet of jullie hem kennen maar als je hem kent, ken je hem vast van zijn liedje Another Love. Het was in de zogenoemde Rode Doos (Vredenburg Leidsche Reijn) en we konden er gewoon op de fiets naar toe, wat ook wel eens leuk is. 
En het was zo leuk en hij was zo goed live en de band eromheen was ook heel gaaf! Hij had ook nog eens 2 voorprogramma's die de sfeer er goed in brachten! 

Hieronder wat foto's gemaakt door een fotograaf die ik toevallig zag en ik vind dat ze super mooie foto's had gemaakt! 

Als je Tom Odell nog niet kent moet je zeker even naar zijn nieuwe album Long Way Down luisteren! 

Wat ook nog super leuk is, is dat Eva en ik volgende week maandag naar het concert van One Republic gaan en we hebben er echt suuuper veel zin in! 

Waren jullie er toevallig ook? En kenden Tom Odell al?

Veel liefs! (En als je nu pas vakantie hebt, fijne vakantie!)
Ellen

6 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je naar het concert van Tom Odell bent geweest! Zelf kende ik hem eerst alleen nog maar van het liedje 'another love'
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa Tom Odell is zo tof! Ik heb 'm vorig jaar op Lowlands gezien :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je naar een concert van hem bent geweest, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf dat je daar naartoe geweest bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zoooo leuk. Ik stond redelijk vooraan op Pinkpop en hoewel ik alleen Another Love kende, genoot ik van ieder nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gaaf dat je naar zijn concert bent geweest! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!