Pagina's

zaterdag 22 februari 2014

Photography | Winter wonderland

Terug van weggeweest! Eva en ik waren allebei afgelopen week op skivakantie, Eva dit keer met school (2e keer al dit jaar voor haar!) en ik met mijn gezin. We gingen (zoals altijd) naar een skigebied in het zuiden van Frankrijk, vlakbij het grote en misschien bekende Val Thorens. Het was een super lekker weekje en het skiën ging ook echt veel beter dan normaal (al ben ik wel vaker dan normaal gevallen, soms zelfs als ik stilstond). 
Ik had een paar foto's gemaakt met de 'goede' camera en verder met mijn iphone. 


Wat gaan jullie doen in de vakantie of wat hebben jullie gedaan?

Liefs!
Ellen

14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! En wat een mooie foto's, vooral de eerste is mooi gelukt! :) Ik heb vrijdag pas vakantie en ik ga lekker carnaval vieren haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto's! Ik ben echt jaloers, mijn vakantieweekje is alweer om ;( Maar ik heb wel een hele leuke week gehad. Geniet er van! :)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Die tweede is echt zon knusse foto van een film ofzo, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hele mooie foto's! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blog hebben jullie!
    Erg mooie foto's, ik krijg nu heel veel zin in sneeuw maar ik ben bang dat we dat niet meer zullen zien deze winter. Foto drie vind ik echt erg mooi, maar ook de andere zijn leuk.

    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Wintersport lijkt me héérlijk!
    Ik ga lekker met familie een lang weekend naar Zeeland om mijn vader zijn 50ste verjaardag te vieren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super mooie foto's!! Ik ben wel een beetje jaloers hoor ;)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie, leuke fotoo's! Ben zo jaloers nu hè
    Doet me echt weer denken aan toen wij er waren(:
    Kusjes Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!