Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Throwback Wednesday | Erawan watervallen en knabbelvisjes


Deze foto's zijn van mijn vakantie naar Thailand 2 jaar terug. We kwamen op een plek waar je 7 'niveaus' had, elk niveau moest je een stuk omhoog lopen (soms half klimmen) en dan had je een waterval en een bassin er voor. Het was echt super mooi daar en ik heb alle 7 niveaus gezien (de meeste haakten af bij 4 haha). En na de hele klim dan lekker zwemmen in het heldere water! 
Het enige was.. dat er in het water grote vissen waren, het soort vissen dat aan je voeten 'sabbelen' en dode huidcellen opeten (dr fish) maar dan in het groot, dood eng. Zodra je stil stond in het water kwamen ze naar je toe en naja deden ze hun ding. Je raadt het al, ik heb heel hard gezwommen toen! Het was wel een hele ervaring!

Hebben jullie je voeten wel eens in een bad gestopt met allemaal kleine visjes die je dode huidcellen opaten? 

Veel liefs!
Ellen 

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie foto's! Leuk, en ik ben nog nooit met me voeten in een bad met visjes gezeten, lijkt me wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow echt hele mooie foto's! Dat water is echt geweldig mooi! Ik heb ook nog nooit met mijn voeten in zo'n bak met visjes gezeten lijkt me een hele aparte ervaring haha :)
    xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw prachtige foto's ziet er mooi uit! ik wil dat ook wel een keer proberen hoor lijkt mij erg grappig haha
    liefs, www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf jaloers. Thailand wil ik echt al jaren heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtig! Die vissen lijken me wel super eng haha! Heb wel eens met van die kleintjes gedaan en dat kietelt echt enorm, ik zat eerst een minuut te giechelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie lieve reacties <3

    En waaaauw, ik ben echt heeeel erg jaloers hier op!
    cestmoiavectoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die watervallen! Ik moest echt lachen om dat stukje 'deden ze hun ding' haha XD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie foto's, 3 jaar geleden ben ik ook naar Thailand geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie foto's! Lijkt me zó leuk om een keer naar Thailand te gaan! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woooow die foto's zijn echt super mooi. super mooie plek ook ik ben jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!