Pagina's

woensdag 12 februari 2014

Throwback Wednesday | Memories you want to have later, you have to make now

In de zomervakantie heb ik met vriendinnen model gelopen voor een haarshow van de kapper. Het was heel erg leuk, ons make-up werd gedaan en ons haar ook heel uitgebreid. Spannend was het wel, we moesten catwalk lopen op een podium in de buurt. Het was wel een best wel aparte modeshow want veel hadden gekke acts met gekke pruiken. Wij hadden geluk en hadden ons haar heel mooi en mochten normaal lopen.



Het was super leuk om te doen en ik denk dat ik het zo weer zou doen!
Hebben jullie wel eens ergens model voor gelopen?

Liefs,

Eva

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat tof! De foto's zijn zo mooi. Ik heb nog nooit ergens model voor gelopen.

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gaaf effect, die zwarte lippenstift!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om dat eens te kunnen doen!!
    Groetjes
    Emma
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw, super gaaf! Echt hele mooie foto's en je ziet er mooi uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf! Jullie zagen er prachtig uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool! Ik heb nog nooit een show gelopen maar wel fotoshoots gedaan =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat zit jullie haar vet!
    liefs,
    tjalynepiennews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!