Pagina's

woensdag 22 januari 2014

Throwback Wednesday #4 | Amazone Ecuador

Een hele tijd terug ben ik naar Ecuador geweest in de zomervakantie en dat was echt een vakantie om nooit te vergeten! Ik heb daar zoveel mooie dingen gezien en er is gewoon teveel over te vertellen, daarom houd ik het bij de Amazone. Dat was het mooiste deel van de reis, ik was zo verwonderd door alle natuur en dieren, het was echt heel bijzonder!
Het was daar echt schitterend. De laatste foto was het uitzicht vanuit de lodge, af en toe zagen we nog rivierdolfijnen.Op de derde foto zie je twee stinky birds, dat waren hele mooie vogels. De tweede foto is samen met mijn broer en twee zussen, ik ben de meest rechtse. We waren in het regenseizoen, dus we waren heel veel aan het varen en soms gingen we aan land. We hebben nog veel meer bijzondere mooie dingen in de Amazone en Ecuador gedaan maar om al die foto's te laten zien wordt de post veel te groot!

Zijn jullie wel eens ver weg geweest op vakantie? Ik ben benieuwd!

Liefs,
Eva

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie foto's! Ik zou daar ook wel eens heen willen, het ziet er zo gaaf uit! Ik ben nog nooit zo ver op vakantie geweest maar dat wil ik zeker nog een keer doen!

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!! En wat een bijzondere bestemming, vooral ook voor een vakantie met het gezin :) Super tof zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi foto's!! Mijn tante heeft er een halfjaar gewoont en zei dat heel gaaf is, nu wil ik ook graag naar Ecuador!! Hahaha Leuk artikel!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow, ontzettend mooi! Hele gave foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!