Pagina's

maandag 3 september 2012

DIY gepimpte oortjes

Hoi allemaal!
Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn oortjes heb gepimpt. Veel van jullie kennen het vast wel maar misschien sommige niet. Je knipt dus strijkkralen door de midden en dan open je met je nagels en 'klik' je ze er een soort van over heen. Ik heb het samen met mijn vriendin gedaan, ik knipte ze open zij deed ze er om heen (ze heeft langere nagels haha). Dit is het geworden:



Ik vind ze wel lekker vrolijk geworden, jullie?

15 opmerkingen:

  1. WAuw, echt leuk gedaan zeg! Misschien ga ik dat ook wel doen met oude oortjes (:
    Liefs, manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dat heb ik al super lang! is leuk hè

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee is dat.

    xKelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog hebben jullie! Heel leuk, ik ben jullie gaan volgen. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie het steeds vaker en ga het denk ik ook binnenkort doen :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt een leuk idee, dat ga ik ook is doen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, wat een geweldig idee! Dat wil ik ook een keer proberen. :) Ik ga nog even verder neuzen op jullie blog. :)

    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad super vrolijk. Leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blog hebben jullie! Ik volg jullie,
    als je het leuk vind, volg je terug?

    liefs,

    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi meiden, bedankt voor jullie reactie! Leuke blog hoor! Love, Demi

    www.demiknightslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!