Pagina's

woensdag 12 september 2012

Nieuwe schoenen en OOTD

Halloooo allemaal!
Ik heb alweer een veel te lange tijd niet geblogd maar ik had het een beetje druk met school enzo, dat zullen meer mensen wel hebben!

Ook al moest ik vandaag weer eens 07:50 beginnen ben ik toch best vrolijk! Misschien omdat het zonnetje schijnt. Het is wel koud hoor, vanochtend op de fiets had ik het zooo koud echt brrr!

Gister heb ik nieuwe schoenen gekocht en ik ben er helemaal verliefd op! Ik heb ze bij de Shoe-Outlet gekocht voor 30 euro, er stond op dat ze eerst 80 euro waren maar ik weet niet of ik dat moet geloven?

In ieder geval, dit zijn ze!




Je ziet het niet denk ik maar er zit een soort glitterlaagje op :)
Ik had ze vandaag aan met m'n nieuwe blousje van de H&M waar ik trouwens ook helemaal blij mee ben. Hier zie je het:

Hier zie je hem iets beter en sorry dat de vorige foto bewogen is trouwens..

Als laatste wil ik afsluiten met dit liedje van Taylor Swift, de clip is een beetje raar maar het liedje is leuk en daar gaat het om!

http://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64

Overleven jullie school nog een beetje? Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen? :)
Ciao for now!
Ellen




8 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!