Pagina's

woensdag 26 september 2012

Think rich, look poor - canvastassen

Image of CAN´T AFFORD A BIRKIN - BLACKImage of NO CLUE - PETROL BLUEImage of THINK RICH LOOK POORImage of COTTON IS THE NEW CROCO - NEON GREENImage of ANYBODY SEEN MY LOUBOUTINS?Image of RELAX, IT´S JUST A BAG

We zijn alweer halverwege de week! Na woensdag gaat het snel denk ik altijd maar. Ik zag de 'can't afford a birkin'-tas bij my own vogue world en ik ben ze gaan opzoeken en ik vind ze echt leuk! Ik denk dat ik zelf zou gaan voor de 'can't afford a birkin'. Ik ga er misschien wel een voor mijn verjaardag vragen. Zo'n tas kan je echt overal voor gebruiken. Ze zijn 20 euro en ik vind het nog best duur voor een canvastas maar volgens mij zijn ze best wel heel sterk. Je kan ze zien/kopen op http://www.souve.bigcartel.com/category/shopper. Ze hebben van veel tassen ook nog andere kleuren.

Welke zal ik vragen voor mijn verjaardag?

8 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik die ook het leukste vind. Maar ik zou hem dan eerder zelf gaan maken en dan erop zetten:
    can't afford a louis vuitton :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke canvas tassen! Ik heb er zelf ook een van paul frank. Ben er echt blij mee. Ik vind de opdruk : my other bag is a... Met dan een merknaam ook wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk! ik heb er ook een, maar die heb ik bijj de vogue gekregen, ben ik ook echt super blij mee.
    de can't afford a birkin vind ik ook het leukst denk ik, alleen t is nog best wel duur vind ik. ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n tas echt zoveel geld moet kosten. maar ja , wel echt heel leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love those bags :)

    xo
    http://snowwhite90.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am following you now via bloglovin.
    I look forward to reading your future posts :)
    STYLE DECORUM

    here is your BL page: http://www.bloglovin.com/blog/3947755/moda-di-amici

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de 'think rich look poor' versie ook wel heel erg leuk hoor! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Think rich look poor, blijft een goede tekst! :-)
    Ik maak ook eigen canvastassen:


    http://www.lovelifebag.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!