Pagina's

vrijdag 21 september 2012

OOTD + piratenoutfit...

Haaaallloooooo lieve lezers!!
Ja de herfst valt vies tegen, hoe romantisch ik het omschreef in mijn vorige post hoe smerig het nu is. Veel regen en super koud, lekker tegenstrijdig dus! Maar wat geniet ik nu van een warme chocomelk, heerluk! Vandaag heb ik me aangepast aan de koudte met mijn dikke wollen sjaal - die ik ein-de-lijk aankan! - En ik heb een jasje van mijn moeder gepakt die ze nooit aan doet en ik ben er verliefd op haha. Dit is mijn outfit:





Haha volgens mij zijn ze allemaal bewogen, wat is mijn zusje toch weer een super goede fotograaf (of ik een druk kind)! Ik weet niet of je het goed ziet maar mijn jasje is trouwens groen, haha.

Nu even iets anders, ik ben een paar weken geleden op turnkamp geweest (ook met eva!) en het thema was piraten, ik was eens even gaan brainstormen en dit was mijn outfit ik vond het wel leuk om dat even aan jullie te laten zien :)

Arrrrr, het was super leuk!
Nou lieve lezers ik ga er weer vandoor, succes met het doorkomen van de herfst!
Ciaaooo (for now!)
Liefs Ellen

9 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!