Pagina's

zaterdag 1 september 2012

De 'cowboysbagtrend' + cowboysbelt

De Cowboysbag, waarschijnlijk ken je hem al of misschien niet direct. Heel veel meiden hebben er tegenwoordig een, de meest voorkomende is die leren tas met twee voorvakken erop. En dan bedoel ik deze: 

Deze heet 'The Bag' en de kleine versie is 110,- en de grote 120,-. Best veel geld vind ik.

Die zie je - in ieder geval bij ons op school - heel veel. Ik heb nog geen half jaar geleden er een cowboysbag besteld bij een ELLE abonnement. Ik wilde er al een kopen maar vond ze te duur en ik wilde eentje die anders was. Toen ik dus deze hieronder zag was ik gelijk verkocht en na wat nadenken had ik hem besteld. Ik ben er echt super blij mee! Dit is hem: 



Hij heet 'de Bolton' en in
combinatie met een ELLE abonnement van een jaar was hij 70 euro in plaats van 130.  Heel gunstig dus!

Deze cowboysbags heb je ook nog:





En deze vind ik zelf wat minder leuk:

Ik ben er zelf helemaal weg van omdat ze heel stevig zijn en ook nog eens leuk!

Voordat de cowboysbags er waren was er al het merk cowboysbelt. Ik heb er zelf een riem van (zie outfit of today) en daar ben ik heel erg blij mee. Hij is van de kindercollectie. Deze riemen hebben ze nog meer. Ik vind ze heel leuk!

Kindercollectie zijn 20 euro:




 En dit is een voorbeel van de vrouwen, die zijn iets duurder 30 of 40 euro.

Dit zijn er een paar maar ik vind vooral die met die soort studs achtig erop leuk.
Wat vinden jullie van deze tassen en riemen? Kenden jullie ze al? 





5 opmerkingen:

  1. de tas ziet er heel leuk uit! maar niet echt iets voor mij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Bolton wilde ik toen ook met het tijdschrift bestellen,
    hij is echt superleuk!
    Vind het de leukste tas van de hele collectie haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt heel leuk! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze ziet ze inderdaad zelf ook, ik heb the bag in een lichtbruine kleur. Een vriendin van mij heeft hem in het cognac en de andere in het groen/bruin en weer een andere vriendin in een ander type. heel grappig als je ze allemaal bij elkaar zet.

    Xkelly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!