Pagina's

maandag 24 september 2012

Oh I wish, I wish, I wish! H&M

Lekker weekend gehad allemaal?
Ik ben vrolijk want ik heb 30 (inmiddels 31) volgers, joeeeehoeeeee :)

Jullie hebben het vast ook, ongelofelijk veel zin om winter/herfst kleding te shoppen. Waarom moeten dingen nou altijd geld kosten?! Jullie begrijpen het vast al, geen geld en veel wat ik wil hebben! Ik ging op de H&M site kijken en ik zag allemaal leuke herfst/winter dingen. Hier komen ze:

Deze sjaal, zo leuk! De kleur vind ik echt super super mooi en hij lijkt me heel lekker zacht. Hij is 8 euro en ik denk/vind dat hij het zeker waard is!

Deze trui vind ik ook helemaal geweldig, deze is 25 euro.

 Lekker basic, lekker warm! 15 euro.
 Deze laarsjes vind ik echt gaaf, geen idee of ze me staan. 30 euro.

 Ik weet niet of ik hem zo direct zou kopen maar deze vind ik ook super leuk en heeerlijk warm natuurlijk! 50 euro.

En deze trui. 

Deze laarsjes van de Zara vind ik echt super leuk, eigenlijk leuker dan die van de H&M hierboven.


Dit was mijn wishlist, vinden jullie deze dingen ook zo leuk?
xoxo Ellen

4 opmerkingen:

  1. ik vidn die zwart witte trui leuk. Maar heb al te veel tribal en anders wordt het een beetje saai he :p
    ik vind de laarsjes van de H&M leuker. hou niet zo van dat crème. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste laarsjes vind ik echt heeeeel erg leuk <3.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! De wit met zwart gestreepte trui vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!