Pagina's

donderdag 6 september 2012

Pull and Bear wishlist

Hooihoi!
Ik heb op dit moment een tussenuur en dat is echt het perfecte moment om te bloggen!

Ik zie steeds vaker bloggers posten over Pull and Bear, ik kende deze winkel nog niet (goed) maar ik hoorde mijn vriendin er eens over. Ze zei dat ze leuke dingen hadden die helemaal niet duur zijn. Nou dat wil iedereen toch! Ik denk dat veel van jullie het merk in ieder geval al kennen.
Toen ben ik op de site gaan kijken en zag dat ze inderdaad echt super veel leuke dingen hadden! Ze hebben vandaag 20% korting online!! Er zit er zoiezo eentje in Rotterdam.

Dit zijn wat dingen die ik leuk vind:


 
 
 






 
De verzendkosten zijn 4 euro en dan wordt het (als het goed is) binnen 3-5 dagen geleverd.
Ze hebben nog veeeel meer leuke dingen, ik zou er zeker even gaan kijken!
 
Wat vinden jullie van de winkel en kenden jullie het al?
 
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Die laatste ring <3 Ik en May hadden op de site een aztec-jeans gezien, die is ook superveaaat. Maar deze dingen zijn ook super!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ring, die denimblouse & de schoenen vind ik echt heel mooi! Ik kende de winkel eerlijk gezegd niet, alleen vind ik het best prijzig.. :$

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super schattige ring!
    echt heel leuk
    volg je nu!

    xx
    meral
    Me-Peerless

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh dat vind ik ook zo'n geweldige winkel! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat american-flag shirt is echt geweldig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweety,
    I love ur styke!
    wanna follow eachother?
    xoxo Ivana
    http://stylehipster.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou echt van P&B,
    sinds ik het een paar jaar geleden in het buitenland tegenkwam ben ik er al fan van en het blijft gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke items! Bedankt nog voor je reactie op mn site;)
    Ik volg je nu!
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!