Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Spullenbakjes

Hallo allemaal, 

 Vandaag ga ik iets vertellen over mijn bakjes op mijn kamer. Ik heb ze gekocht bij de Ikea en ze zijn reuze handig voor alle make-up spulletjes. Ook heb ik haakjes erbij gekocht zodat ik daar mijn kettingen aan kan hangen. Het is ook leuk om een spiegel er boven op te hangen dat maakt het helemaal af! Mijn kamer is paars met wit dus ik heb ook paars met witte bakjes. 


 Dat waren mijn bakjes! (: Lijkt het jou ook handig?
xxEva

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er niet alleen super schattig uit maar ook super handig, hele leuke aankoop.

    LIEFS BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zoek ook nog zoiets, en ze lijken me echt heel handig en zien er ook nog leuk uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm zelf doe ik mijn make-up kwasten etc een starbucks bekers maar dit is ook leuk!
    Ik volg jullie trouwens al ik ben diegene zonder foto omdat ik op onverklaarbare wijzen geen foto mag hebben van google xd

    x lifelaughandhappinesss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig! Alleen houdt mijn moeder niet zo van onafgedekte dingen, zoals deze bakjes (zodat ze alles apart af kan stoffen), dus bij mij liggen sieraden en make-up in laatjes. En binnenkort krijg ik mijn eigen wastafel, dus dan doe ik het allemaal in mijn wasmeubel!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit!
    jullie hebben een leuke blog, dus ik volg jullie hihi volgenjullie terrug?
    xx isaleroi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!