Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

hmmm...!

Raad maar eens waar ik het over heb... haha natuurlijk; CHOCOLADE! Daar ben ik echt helemaal weg van. Daarom laat ik jullie mijn top 5 van de Milka-repen zien. Ik kies voor Milka omdat daar veel verschillende soorten van zijn en ik de repen heel goed vind. Hier komen ze; 
1. Chocoswing; Dit is zeker weten mijn favoriet, met een goede combi van allemaal lekkere dingen is het SUPERLEKKER! Een grote in de winkel kost ongeveer 2,60 Euro maar een kleine 90 cent. Ik zou wel voor de grote gaan want in de kleine zit geen praline.
2. Caramel; Ook deze is heel erg lekker en voor 90 cent. Al hoewel je maar net van caramel moet houden.
3. Amavel; Deze heb ik vanmiddag nog gegeten en ik heb er erg van genoten ! In de winkel kost het rond de 1,50.

4.Daim; Deze eet ik niet vaak maar ik weet wel dat de reep erg lekker is! Ook deze is voor 90 cent in de winkel.

5. alpenmelk; dit is eigenlijk gewoon een basic chocolade reep maar wel super lekker! Ook een kleine hier is 90 cent.


Zo dat was mijn top 5. Ik hoop dat je er wat aan hebt als je een lekkere reep zoekt maar goed; smaken verschillen!
Daarom ben ik benieuwd naar wat jullie lekker vinden!

Greetz Eva






.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!