Pagina's

zondag 26 augustus 2012

Outfit of today

Wat een weer vandaag zeg, allemaal regenbuien. Gatveredamme. Het liefst had ik vandaag de hele dag in mn pyama gezeten maar we moesten naar een open huis. Daarom heb ik toch maar wat aangetrokken haha. Het is niet bijzonder maar ik wilde het toch even laten zien :)

Dit is dus mijn bordeauxrode broek van de C&A, hier in een outfit. Mijn top van de H&M divided (waar ik zelf heel blij mee ben) en mn grijze jasje is daar ook van. Dat gele armbandje komt uit Thailand maar de kraaltjes worden nu al zwart (paar keer om gehad..).

Ik moet woensdag weer echt naar school en ik ben benieuwd hoe veel ik ga bloggen als ik op school zit.. Ik ga nu naar 4 VWO dus het zal wel iets harder werken worden. Sommige van jullie zullen al naar school zijn en zit nu de eerste week er misschien al op.

Zitten jullie al op school of hebben jullie nog een paar dagen vakantie? 
En wat vinden jullie van m'n outfit?

Ciao for now!
Ellen 



 

5 opmerkingen:

  1. ontzettend leuke outfit! ik moet morgen weer beginnen met school.. jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfit! ik moet ook woensdag weer echt naar school en ga ook naar 4 VWO.. succes met je school!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit en leuk T-shirt! Ik moet morgen weer naar school, maar heb er best wel weer zin in hoor (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfitt !
    ik moet maandag weer naar school, maar dat is vanaf 1 uur tot 2 uur.

    liefs, lian.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!