Pagina's

zondag 26 augustus 2012

What's new?

Heei Allemaal!

Haha, er gaat geen vakantie voorbij zonder nieuwe kleding of sieraden te hebben gekocht. Dus ik heb natuurlijk ook nieuwe dingen! :) Ik heb mij deze vakantie wel een beetje ingehouden omdat ik de laatste tijd veel te veel kocht. Hier zijn de foto's;
Nieuw; Broek, gekregen van mijn zus van de Bershka. 
De print van de broek, het roze loopt over naar bruin.


Vest; 15 Euro Primark. Geen bijzonder vest maar wel altijd handig. (:
Oorbellen; 2 Euro Kruidvat. Ik zag ze liggen en ik kon ze niet laten liggen! (:


Broek; 5 Euro Primark

Hempje; 1 Euro H&M

Tasje; 5 Euro Primark. Super handig voor in de stad!

Nieuw; bloesje en riem.
Riem; 3 Euro Primark
Bloesje: 8 Euro Primark.
Sorry dat er weer een bloesje is gecombineerd met een short maar met het lekkere weer had ik dat aan! 

Zo dat waren mijn nieuwe spullen, ik had ook nog handige 3 euro schoentjes gekocht bij de Primark maar toen ik thuis kwam bleek het 2 rechterschoenen te zijn en 1 maat 39 en 1 maat 40, niet zo handig dus!

Wat vind je ervan? Wat heb jij allemaal gekocht deze zomer?

Greetz Eva

8 opmerkingen:

  1. Woow, die broek die je hebt gekregen van je zus is echt superleuk :p Daar ben ik stiekem wel jaloers op !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleding! Vooral wat je op de onderste foto aan hebt! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Dat tasje heeft trouwens een hele mooie kleur! Misschien haal ik hem ook binnenkort wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke spulletjes! ik koop ook echt altijd wel kleding in de vakantie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen! Dat laatste bloesje is echt mooi!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! En wooow, 1 euro voor dat leuke topje!
    ik volg jullie ook :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!