Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

kleine shoplog ; primark, h&m en c&a (!)

Hoi lieve lezers!
Vandaag ben ik Rotterdam Alexandrium geweest (waar de Primark is). Ik ben ook langs de H&M en de C&A geweest, normaal gesproken ga ik nooit naar de C&A omdat ik daar eigenlijk nooit kan slagen. Alles wat ik ooit bij de C&A heb gekocht heb ik eigenlijk altijd spijt van gehad maar je ziet steeds meer dat ze al leukere dingen krijgen!
 
Dit is mijn shirtje van de H&M, ik ben er zelf heel blij mee omdat je dit tuniekje met heel veel dingen kan combineren.

 
Deze broek vind ik zo leuk, ik was er al heel lang naar op zoek eigenlijk maar ik zag nooit een goede leuke. Ik ben ook altijd moeilijk met broeken omdat ik nogal lange benen heb en best dun dus mijn broek is of te kort en strak of goed qua lengte maar zit wat wijd. Maar deze vind ik zelf wel mooi zitten, ik laat hem nog wel eens zien in een outfitpost. Hij is van de C&A en is heel lekker zacht haha :)
 
 
 
De volgende dingetjes zijn van de Primark, ik heb geen kleding gekocht omdat we er pas rond 3 uur waren en toen hadden ze alleen nog maar grote maten enzo..
 
Dit is een soort fleece pyamabroek en hij zit zoo lekker!
 
 
 
Het is misschien nog wat te vroeg ervoor - het is in principe nog zomer - maar ik heb het toch maar gekocht. Normaal zou ik het mutsje niet hebben gekocht maar ik vond hem toch wel leuk. Dit setje is echt heerlijk, zo lekker warm! Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik het aan kan hihi.
 
 
 
Nou dit was het dan weer, m'n eerste shoplog(je).
Wat vinden jullie van m'n aankoopjes en kopen jullie wel eens wat bij de C&A?
 
Liefsss
Ellen

11 opmerkingen:

  1. Leuk shoplogje haha! Ik vind dat mutsje juist ontzettend leuk, echt waaaaaah die is zo cute! Ik wil 'm, hahahaha. En die sjaal erbij, puuurfect. Ik ben ook al langzaamhand winterkleren aan het inslaan hoor, lol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah bedankt! Echt leuk dat je het zegt! Dat mutsje was maar 2,- echt niet normaal!
      Ja ik dus ook, de zomer wordt niet echt iets meer het regent nu zelfs hier..
      Even vraagje, als ik op een reactie antwoord krijg je dat dan binnen ofzo?

      Verwijderen
  2. this is incred, love the photos
    the heart printed pants are awesome
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hartjes broek <333 oeeh die is echt gaaf :D

    xx

    Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!