Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Macarons

Zin in bakken en wil je een keer wat anders maken dan een cake? Maak Macarons! Ik heb het ondertussen twee keer gemaakt en ik vond het super lekker. Voor als je nog niet weet wat het is, het zijn twee koekjes tegen elkaar aangeplakt met daarin een soort van room met de smaak die je hebt gekozen. Je kan bakmix en bakpoeder kopen bij de Xenos voor 2.99 Euro. De smaken zijn aardbei en chocolade, zelf vind ik chocolade het lekkerst maar aardbei is ook heel lekker! Het is best ingewikkeld om te maken dus lees goed op de verpakking want bij mij ging het ook even mis! ;)


Heb jij het ook weleens gemaakt, was het lekker of ga je het nog maken? In iedergeval;  HAVE FUN!! :)

Eva

11 opmerkingen:

  1. Hee! Het pak met de aardbeien smaak heb ik gekocht, nu moet ik ze alleen nog gaan maken! Maar fijn om te weten dat ze ook lekker zijn :) leuke blog! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ze graag een keer maken, lijken me wel lekker!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post !


    Ik ben dol op macrons en ben ze een tijd geleden speciaal gaan halen bij Laduree :)


    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm ze lijken me heerlijk! Wil je ook een keer maken/proeven, hahaa :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh superleuk, zien er echt lekker uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist niet eens dat je dan zelf kan maken. Ik heb ze zelf een keertje gegeten in Parijs echt heerlijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het nog nooit gemaakt, maar wil het zeker nog een keertje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ze al een hele tijd maken, maar heb het nog steeds niet gedaan haha. Het is in ieder geval erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!