Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Eerste keer polyvore, tops I like

Eerste keer polyvore, tops I like
Ik was even wat aan het proberen op Polyvore, ik vind het echt heel leuk om te doen! Is het dan normaal dat je zeg maar al die merken er onder laat staan? Ik weet het niet zo goed..

Wat vinden jullie van dit probeerseltje en van de tops?

 




Equipment sleeveless silk blouse
shoplesnouvelles.com



Forever New collarless shirt
$52 - forevernew.com.au



Chaser shirt
$70 - farfetch.com



Scotch Soda pattern shirt
$45 - scotch-soda.com



Victoria s Secret sequin tank
victoriassecret.com



Short shirt
oqvestir.com.br



Long sleeve plaid shirt
shopgarageonline.com



Monki sheer shirt
$28 - monki.com



Graphic design shirt
$24 - republic.co.uk



H M jersey t shirt
$13 - hm.com



Printed tank top
newlook.com



3 opmerkingen:

  1. Leuke shirts! Love the "feels like Paris" one!

    Wil jij kans maken op een Sans-Online voucher t.w.v. €25? Doe dan snel mee met mijn winactie en wie weet word jij de gelukkige winnaar!

    XO

    www.newfashionlifestyle.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! die met dat kruis vind ik het leuks!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!