Pagina's

maandag 20 augustus 2012

outfit today

Vandaag is het wéér lekker weer, haha dat rijmt. In ieder geval korte broeken weer! Nog maar een weekje genieten van de vakantie en dan weer naar school, ik wil er niet aan denken! Ik heb mn boeken nog even verstopt! Vandaag heb ik een lekker rustig dagje, gezellig met mn tante en nichtje. Dit heb ik aan vandaag:



Ik weet niet of het je is opgevallen maar sorry voor de nagellak hij vloekt vreselijk haha.
Het blousje heb ik bij de Primark gekocht voor 15,-, het broekje is van Scotch R'belle en was denk ik rond de 50 euro (gekocht toen ik nog geen kleedgeld had haha), het riempje is van cowboysbelt en was 20,- en oja het hempje als iemand dat nog wilt weten was van de H&M divided voor 5,-.

Ik ben zelf heel blij met deze kleren en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
veel plezier op deze heerlijke dag!
Liefs, Ellen

7 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!